woensdag 13 april 2011

Scooter review 1: Starry CityCAT ontvangen

Vandaag heb ik mijn Starry CityCAT ontvangen van slotenonline.nl! Vandaag werd er aangebeld en de postbode stond voor de deur met een pakketje! Eigenlijk stond hij gister al voor de deur maar toen was ik niet thuis.

Levering Starry CityCAT slotenonline.nl


Slotenonline.nl heeft het slot meteen maandag verzonden! Nadat ik het zaterdagavond had besteld via hun website. De postbode stond inderdaad dinsdag voor de deur! Het slot was goed stevig ingepakt in een kartonnen doos, Het Slot zelf zit ook nog in het plastic ingepakt! In het pakket is ook nog een factuur te vinden, met daarop alle belangrijke gegevens.


Kortom: Slotenonline heeft het Starry CityCAT goed en snel geleverd.


Eerste indruk Starry CityCAT
Het is een fors slot, met een aardig gewicht! Er zitten 3 sleutels bij. De Starry CityCAT ziet er hetzelfde uit als op de website, maar hij is iets groter en zwaarder dan ik me had voorgesteld. De ketting die bij het slot zit, is lang genoeg het is zelfs mogelijk een variant te bestellen met een langere ketting.


Volgende bericht Starry CityCAT

Vanaf morgen ga ik dit slot gebruiken om mijn scooter op slot te zetten. Ik zal het slot daarna gaan testen op duurzaamheid en gemak. Over ongeveer een week, zal ik nog een berichtje schrijven over de eerste week met dit slot!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten