dinsdag 19 april 2011

Scooter review 2 : Starry CityCAT gebruikt

Vorige week heb ik het slot met de naam starry CityCat ontvangen, nadat ik het besteld heb bij slotenonline.nl!

Deze week heb ik de Starry CityCAT voor het eerst gebruikt. Ik ben met mijn scooter naar de stad gegaan en heb daar mijn scooter op slot gezet met de Starry CityCAT. Ik heb de uitvoering met een ketting van 120 cm. Niet echt lang, maar ruim voldoende om de scooter tegen een paal op slot te zetten.

Op Slot Zetten met de Starry CityCAT

Bij het slot zaten 3 reserve sleutels. Alle sleutels gaan gemakkelijk en met allemaal gaat de Starry CityCAT  gemakkelijk open. De ketting past goed door het achterwiel heen! (Ik heb een Piaggio ZIP) en het slot gaat gemakkelijk dicht.

Het slot ziet er degelijk uit en de ketting van de Starry CityCAT ziet er degelijk uit. Persoonlijk vindt ik het een eenvoudiger handzaam slot. Voorheen heb ik mijn scooter een tijdje opslot gezet met een beugelslot, maar dit bevalt mij meer. Met dit slot is het eenvoudiger je scooter tegen een boom of lantaarn paal te zetten!

Volgende keer meer over de Starry CityCAT!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten